jueves, 4 de diciembre de 2014

Canvis

Com a mestre m’he trobat en diverses situacions que la planificació realitzada un cop posada en pràctica necessita de canvis que afavoreixin els resultats i la seva aplicació. Doncs bé en el cas dels psicopedagogs la situació no dista gaire del que tots coneixem. En el cas en el que em trobo fins el moment no havia hagut de realitzar cap canvi en la planificació  però degut al nombre de materials, al temps del qual disposo com també al nombre de subjectes he cregut convenient modificar algun aspecte de la fase 4 en la qual plantejava no només l’avaluació dels alumnes a partir d’un gràfic amb l’evolució dels resultats sinó una avaluació a partir d’una part de les proves del text ENFEN. Arribats a aquet punt, i degut al nombre de resultats obtinguts en l’aplicació de les proves crec que aplicar el test ENFEN no tindria cap rellevància en els resultats ja que seria desitjable disposar de un temps més prolongat per poder obtenir resultats més significatiu en aquest tipus de test.


Es tracta d’una decisió molt meditada que també he volgut posar sobre la taula de la psicopedagoga del centre, amb l’objectiu de que em pogués donar el seu punt de vista. Totes dues hem estat d’acord en eliminar aquesta part i centrar el que queda de projecte en l’avaluació dels resultats i sobretot en la funcionalitat del material.


Què en penseu?

No hay comentarios:

Publicar un comentario