Com a mestre m’he
trobat en diverses situacions que la planificació realitzada un cop posada en
pràctica necessita de canvis que afavoreixin els resultats i la seva aplicació.
Doncs bé en el cas dels psicopedagogs la situació no dista gaire del que tots
coneixem. En el cas en el que em trobo fins el moment no havia hagut de
realitzar cap canvi en la planificació
però degut al nombre de materials, al temps del qual disposo com també
al nombre de subjectes he cregut convenient modificar algun aspecte de la fase
4 en la qual plantejava no només l’avaluació dels alumnes a partir d’un gràfic
amb l’evolució dels resultats sinó una avaluació a partir d’una part de les
proves del text ENFEN. Arribats a aquet punt, i degut al nombre de resultats
obtinguts en l’aplicació de les proves crec que aplicar el test ENFEN no
tindria cap rellevància en els resultats ja que seria desitjable disposar de un
temps més prolongat per poder obtenir resultats més significatiu en aquest
tipus de test.
Es tracta d’una decisió
molt meditada que també he volgut posar sobre la taula de la psicopedagoga del
centre, amb l’objectiu de que em pogués donar el seu punt de vista. Totes dues
hem estat d’acord en eliminar aquesta part i centrar el que queda de projecte
en l’avaluació dels resultats i sobretot en la funcionalitat del material.
Què en penseu?
No hay comentarios:
Publicar un comentario