Com a mestre sóc conscient que durant la posada en
pràctica d’una tasca programada és molt comú trobar-se amb canvis espontanis i
inesperats de última hora. Doncs bé, això mateix és el que m’ha succeït a mi en
els darrers dies.
Abans de començar el projecte vaig determinar els
subjectes amb els quals faria la meva intervenció. Tanmateix, degut a canvis en
el meu horari laboral i en les reeducacions programades és impossible poder
aplicar els materials previstos alguns d’aquests. Tanmateix, tinc la
oportunitat d’aplicar-los amb dos alumnes més del centre que presenten el
mateix perfil. En Martí TDA + TANV i la Alexa TDAH + Dislexia.
Així, els subjectes del projecte són:
La Maria
|
La Queralt
|
- 13 anys.
- Curs: 2n E.S.O.
- Diagnòstic: TDA (a finals del curs passat).
- QI dins de la mitja i en algun cas per sobre.
- Des de fa un mes pren medicació homeopàtica.
|
- 11 anys.
- Curs: 6é de primària.
- Diagnòstic: TDA (mitjans del curs passat).
- No pren medicació.
|
L’Angel
|
La Yasmina
|
- 10 anys.
- Curs: 5é de primària.
- Diagnòstic: TDA + Dislèxia temporal.
- Pren medicació.
|
- 9 anys
- Curs: 4rt de primària.
- Diagnòstic: TDA.
- No pren medicació
|
En Jan
|
En Martí
|
- 10 anys.
- Curs: 5é de primària.
- Diagnòstic: TDAH.
- Pren medicació.
|
- 7 anys.
- Curs: 2n de primària
- Diagnòstic: TDA + TANV
|
L’ Alexa
|
|
- 9 anys.
- Curs: 4rt primària.
- Diagnòstic TDAH + Dislèxia
- Pren medicació
|
Així doncs, ara tinc un subjecte menys que al principi,
tanmateix, crec que es tracta de casos molt interessants.
No hay comentarios:
Publicar un comentario